środa, 16 maja 2012

Śluby... ;D #15

Wycieraczka 1 daję wam pozdro i was lovcia! <33

Wycieraczka 2 też...

A ja W.3 dzisiaj robię wpisa..jak mi pójdzie pisać se w komentarzach ^_^

Lekcja number one. Polak
-czytanie na ocenę i bazgranie w zeszycie
Lekcja number 2 Englisz
-Rozdział z żarciem.... ;P
Fishek and chipsek ze starego wpisu lol :-)
Lekcja number 3 Wychowanie Fizyczne
-nie ćwiczyłam..noł komęt @_@
Lesson ostatnia 4 Matma
-zadania z obliczania Pola jakiegoś żalowego..czegoś tam :c
-kartkówka... ciekawe kto dostanie pałkę? 100 % klasy lol !

Po lekcjach małe duperele i weselisko:
Ślub W1 z ****** W2 z ******* i mój W3 z *******
Wesele bibka na całego ale ja prawie nic nie opisze bo poszłam najwcześniej

Duperele najważniejsze lol



Mam zimne ręce i muszę coś se zeżreć....
Czuję się jak bezdomna lol






     Wycieraczka 3 - zastępcza imię na literę Z





Kot zabójca znowu w akcji.....i nasz hicior


NYAN NYAN NYAN ........bez przerwy! ;D



To oceniajcie jak mi dzisiaj poszło nikogo nie zmuszam......



^_^

Byeeeeee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz