czwartek, 17 maja 2012

Kaczuszka wie za dużo ^_^ #16

Cześć To ja Wycieraczka number 3



No to zaczynam..... ;D

Lekcja 1 Technika

Świat szkła i rozwalona szyba X_X

Lekcja 2 Przyroda

Film pt"Skąd się wziąłeś?"
Lol tamta kaczuszka za dużo o tym wiedziała ;P

Lekcja 3 Matma

Rozwiązywanie zadań i oddanie kartkówek Wycieraczka 1 dostała chyba czwórkę czy coś takiego, Wycieraczki 2 dzisiaj nie było,a ja mam trójkę(tak zwane jak zawsze)

Lekcja 4 Polak

Słowo przyjaciel odmień przez przypadki :/

Lekcja 5 WF

Powtórne wrzaski Sebastiana na Idę! Granie w dwa ognie....Nie pamiętam kto wygrał c;

Lekcja 6 Informa

Tworzenie prezentacji slajdów....Mizu zrobiła slajdy o FullMetalAlchemist ,a ja o szczurach




Czekanie po lekcjach ;D



Kręcenie się na karuzeli na maxa ;P

Aż mi się rzygać chciało ;(

Pomidor







Kotek zabójca i pomidor...... ;D



A teraz zamiast kotka będzie żółwik


Więc



"Spedzam wolny czas z  przyjacielem szczurkiem"-cytuję piosenkę Mizu






Żegnam was @_@



hahahaahahahaha, to ja Mizu, dopisuję się hahahahha >8D kocham Was. ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz