środa, 31 października 2012

Wieczór z LL ♥ # 55

To jaa Sesz..
Widzicie nasz nowy piękny szablon! Bardzo dziękujemy razem z Mizu za niego.
Swoją drogą  ten co był przez tamte miesiące..jakoś się do niego przyzwyczaiłam. No nie ważne przejdę do lekcji. Tak wgl Mizu nie ma ostatnio w szkole. niech przybędzie na moje urodziny, miejmy nadzieję:

1. Matmaa: "Dlaczego połowa klasy nie ma rysunku?!" wzrok na moją pracę "No dobrze nie dostajesz minusa, chociaż rospisałaś to". Uuuuulga
2. W-F: Zaliczenia z kosza. A po w-f-ie "Może zaczniesz tańczyć?" i wypowiedź na temat moich umiejętności sportowych itd.
3. Godz.wych: Sposoby wyżywania się na miśkach,pluszakach i ścianach XD
4. Angolek: "You're my best friend! You always with me!"
5. Polski: Powtórzenie numer milion miliardów zasad RZ. V.v
6. Muzyka: Test z S. Moniuszki xd

Dodatkowe:
1. Włoski
2. Angielski: : "Buziakowanie" na filmie o:

To tyle chyba ze szkoły. Mój dzisiejszy wieczór jest piękny. Anime..moje nowe ulubione od razu po VK czyli Pandora Hearts. Alice ♥ No i przed chwilą gadałam z kol. i słuchałam Lykke Li. "Tonight" ideał na wieczór <3
Czytajcie też mojego własnego  bloga:

Pepper

byee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz