piątek, 22 czerwca 2012

Klusek...Bo my kochamy bycie makaronu#41

Siemka nie opisywałyśmy wczorajszego dnia bo był nudny i znów dostałam winko O_o

Wreszcie dostałam Tymbarka ._.

Ach tag...i posta pisze Wycieraczka nr.3 ;D

Lekcja pierwsza WF
Były rozdawane nagrody ogólnie itd. na koniec roku Och ten rok tag szybko przeminął D:
Lekcja 2 Przyroda
Dalsza część apelu a gdy byliśmy już w sali losy myszoskoczków na wakacje X_X
Lekcja3 Angielski 
There are klusek,klusek lots of lovely klusek in the mines in the mines.....:J
Lekcja4Polak
Dawniej tak było o bicu i molestowaniu dzieci
Lekcja5 Matma
3xHappy (na serio byliśmy Happy Sebek uczył się i wreszczał całą lekcję "WOMBO COMBO" I ♥ IT!
Lekcja6 Religia
Rebusy itd. Wisielec i pozdro dla wszystkowiedzącej jak zawsze szukać takiej jak ona trudno Wery <3

Po szkole:

Polonistyczne odtwarzamy film "Magiczne drzewo" peedef i tańczące krzesło ;P

Ida i Miki poszli potem na lody a ja odebrałam siorke i siedzimy w domu ^_^


Pokłóciłam sie z wycieraczką Nr.2 :|

Mizu założyła Fanclub Kluska bo go kocha tak jak wszyscy zresztą ♥







Paaaa ;D
Klusek,Klusek lots of lovely Klusek in the mines in the mines......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz