wtorek, 22 maja 2012

Otwórz mi dziewczynko.... ;x~#23

Hayooo.....Tu Wycieraczka nr.3

W szkole:


Lekcja 1
Muzyka
Paczyliśmy na pianino od środka ;d
Lekcja twoooo WF
Hm.....nie przypomnę sobie ;D
Lekcja trzecia Polak
Powtarzamy,utrwalamy.....części mowy (a,b,c...) Trolololo
Lekcja 4 Matma
Omawianie sprawdzianów całorocznych....noł komęt o ocenkach
Lekcja piąteczka Historia
zastępstwo z panią od Polaka ;c
Lekcja6 Religia
Józef i jego zazdrośni bracia x_x

Po szkole
SKS-y  ja,Mr.Olka i Kama grałyśmy w tenisa,a W.1 grała w siatkówkę ;D

Mizu i W.2 chyba poszły na placyk a ja siedzę w domu ;c

Zaraz wychodze na deskę ;P

A jakiś dzieciak godzinę wcześnei się do nas dobijał do domu...po klatce lata pół metrowy szerszeń



Pa,Pa......^_^


A kotek zabójca na moim ramieniu Lol oczywiście na sd.....@_@



Hejo tu W nr 2 :D

Jeśli jesteście ciekawi @_@

W NR 3 DOSTAŁA ... < --- tu była ocena Zuzi, dopóki ja, Mizu nie wkroczyłam do akcji. jak zawsze kurwa


Matko co ona ma z tym kotkiem ._.

No, a więc tym razem ja podpisałam się pod wpisem ^u^

Jak dziwnie... -.-

Na placu zabaw grałyśmy w butelkę :3

Taki chłopak wyznał nam, że kocha się w Mizu o3o

kUniec :]

~ Dalsza część wpisu od Wycieraczki nr 2 :D



tu w.nr 1, czyli Mizu. :c
powiem Wam tak 


jebać przyjaciół
no właśnie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz