środa, 30 maja 2012

Nówki #27

Witam z wielką radościa oto ja Wycieraczka3 w końcu sie pokazałam....Och ♥


Obiecałam o festynie ołkej
Byłam dopiero pod koniec ale Mr.W i Mr.G występowały kiermasz książek(widziałam nawet jedną mangę) ;D 
A poza tym nic ciekawegoooo


Och och jak zacnie w schoolu dzisiaj były tylko 4 lekcje

Lekcja 1 Polak
Ach nom tak zapomniałam....zaraz o lekcjach c;

Ostatnio klasa 4A wyjechała na dwa dni..(gdzieś tam) i do naszej klasy przyszły cztery osoby...dwóch chłopców Mr.M i Mr.M i dwie dziewczyny Mr.W znana jako Mr.Z i Mr.K(Klaudia przyszła dzisiaj na ostatni dzień z nami a reszta była) wczoraj już byliśmy z nimi i się wydarzyło(ale nie było wpisuuu)

Przezwałyśmy w szatni Mr.W na Zenka i na Historii(z naszą panią) to wyjaśniliśmy ;P

Dzisiaj bła ostatni drugi dzień z nimi


Lekcja 1(jak juz wiecie)Polak
Baśn "Rudy Lis" Garbusek w akcji! ;D
Lekcja twooo English
Sprawdzian całoroczny O_o
Lekcja trzecia WF
Oceny z zachowania i zaliczanie gry w UNI HOKEJA
Lekcja 4 ostatnia matma
Mhm....heh..hehem..zapomniałam ale sprawdzę to było zapisywanie ułamków dziesiętnych w(zapomniałam!)



Po lekcjach

Tańczący Mr.S , Mr.M i Mr.K w drodze do domuuu

nic poza tym Kama jest chora Mizu żyje!




Byeeeeee....zerkajcie na nasze dA linki:

wycieraczka dwa nie ma...^_^


Winnie of Pooh najlepsze piórniki lol.....

Małomówna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz